به گزارش ایرنا، وحید فرخی روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخشی از خدمات الکترونیک به بخش خصوصی و بخشی هم به دولت الکترونیک باز می گردد که در پیشانی آن میز خدمات الکترونیک قرار دارد.
وی یادآورشد: در صورتی که خدمات شناسایی شده به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شوند، 12 درصد از مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی بابت دریافت خدمات کاهش پیدا می کند.
فرخی اظهار داشت: وظیفه این اداره کل ایجاد زیر ساخت هاست و زیر ساخت اصلی هم شبکه ملی اطلاعات و مرکز تبادل اطلاعات به شمار می آید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: سازمان های دیگر بر روی بستری این اداره کل ایجاد کرده است، سیستم ها، نرم افزارها و سامانه های خود را ایجاد می کنند و به مردم خدمات می دهند.
وی خاطر نشان کرد: یک سری خدمات در دولت الکترونیک، دولت به مردم و یک سری هم دولت به دولت است و همه از درگاهی به نام گذرگاه خدمات دولتی رد می شوند، این تبادل در بستر شبکه ملی اطلاعات که هم سرعت و هم امنیتی را تضمین می کند، رخ میدهد.
فرخی ادامه داد: نقش اصلی رادر این زمینه سازمان اداری و استخدامی کشور با شناسایی خدماتی که می توان به صورت الکترونیک ارائه کرد، ایفا می کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در استان ها این مسئولیت بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است تا پس از شناسایی خدمات دارای قابلیت الکترونیکی سازی آن را برای تصویب در شورای دولت الکترونیک استانی ارائه و مصوب کند.
ششمین نمایشگاه الکامپ زنجان از سوم تا ششم مهر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین دایر است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.