به گزارش ایرنا، سید سعید حسینی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال برنامه های بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در 2 محور تبیینی و آیینی اجرا می شود، افزود: محور تبیینی شامل تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته و محور آیینی نیز شامل برگزاری جشن های پیروزی انقلاب است.
وی به مناسبت های 13 آبان و 9 دی اشاره کرد و ادامه داد: بزرگداشت این ایام در سال جاری باید به گونه ای برگزار شود که در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.
حسینی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی از سوی دشمنان مورد هجمه سنگینی قرار گرفته است به نحوی که بیش از 300 رسانه و شبکه ماهواره ای علیه انقلاب سم پاشی می کنند و تلاش دارند تا با شبهه افکنی مردم را از نظام دور کنند.
وی به لزوم فراهم کردن زمینه حضور با شکوه مردم در برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: جشن های پیروزی انقلاب همچون سال های گذشته جنبه مردمی خواهد داشت چرا که حضور مردم فصل الخطاب است و دشمنان را مایوس می کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ترویستی اهواز و به شهادت رسیدن شماری از هموطنان در آن اشاره کرد و گفت: در این حادثه که تروریست های مزدور حتی به پسر 4 ساله هم رحم نکردند، دست آمریکا مشهود است.
حجت الاسلام ولی الله مصائبی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه به تبیین شاخص های انقلابی گری در جامعه تاکید کرد و گفت: باید به موضوع گفتمان محوری و پاسخگویی به شبهات و دوسویه بودن مباحث در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، بیش از پیش توجه داشته باشیم.
وی به لزوم بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغی و ارتباطی برای تبیین آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم جشن های سالگرد پیروزی انقلاب با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و با شادابی و نشاط مومنانه برگزار شود.
حجت الاسلام مصائبی اظهار داشت: باید سعی کنیم تا در چهل سالگی انقلاب آدرس های درست را در جهت تبیین آرمان ها و دستاوردهای انقلاب به جامعه بدهیم.
6085/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.