به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند روز جمعه در نشست صمیمی با بیش از 120 نفر از آموزشیاران نهضت سواد آموزی در سالن کوثر فرمانداری افزود: در سالهای قبل مجوز جذب حدود 40 هزار نفر به آموزش و پرورش داده شد که یکی از بهترین مجوزها در خصوص رفع مشکل نیروی انسانی در این بخش بود.
وی با اشاره به اینکه نیروهای خوبی با این مجوز به مجموعه آموزش و پرروش افزوده شد،بیان کرد:در این مصوبه جزئیات سوابق مورد نیاز ، رشته ها و سایر اولویت های افراد نیز لحاظ شده و یک کار کارشناسی در این خصوص انجام گرفت.
وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات آموزشیاران نهضت سواد آموزی افزود:در زمینه نحوه جذب این نیروها اختلاف سلیقه هایی وجود دارد اما به طور جدی پیگیر دغدغه این قشر پرتلاش هستیم.
وی خطاب به حاضران افزود:اکثر دوستان در مجلس شورای اسلامی با شما هم نظر و همراه هستند و دغدغه شما در خصوص تبدیل وضعیت مورد توجه است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:علاوه بر اینکه مطالبات شما به طور جدی پیگیری می گردد ،با همکاری سایر همکاران به دنبال مجوز جذب چند هزار نفر در آموزش و پرورش خوزستان برای رفع نیاز نیروی انسانی در سطح این استان هستیم.
وی افزود:در سفر وزیر آموزش و پرورش به اندیمشک علاوه بر پیگیری مطالبات نیروهای آموزش دهنده نهضت ، کلیه نیازهای نیروی انسانی و امکانات و سایر مشکلات این مجموعه برای شهرستان اندیمشک به طور جدی پیگیری شده است.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: کلیه مسائل و مشکلات دهها نفر از نیروهای آموزش دهنده نهضت سواد آموزی شهرستان بررسی کامل شده است.
پیمان جهانگیری افزود:از طریق روال قانونی این مطالبات و مشکلات پیگیری می شود ضمن اینکه تاکنون در این راستا گام هایی نیز برداشته شده است.
در این نشست جمعی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشکلات بیمه ، عدم امنیت شغلی و بلاتکلیفی وضعیت استخدامی خود را مطرح و خواستار رسیدگی شدند.
/6002/7281
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.