به گزارش ایرنا هوشنگ محمدیان شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : در سال گذشته و سالجاری استخر شهدای کارگر دارای مشکلات بهداشتی بود و مسئول این مکان پس از هر بازدید اقدام به رفع جزئی نواقص نموده و متعهد می شد که نواقص و تخلفات تکرار نشود.
وی افزود:پس از اعلام گزارش مردمی در سامانه 190 در خصوص کدورت و کثیف بودن آب استخر گروهی از کارشناسان واحد بهداشت محیط آبادان به محل اعزام که پس از بررسی موضوع مشخص شد کدورت آب استخر پنج برابر حد مجاز و کلر باقی مانده آب صفر است.
محمدیان گفت: پس از ابلاغ موضوع به مدیریت استخر در تاریخ بیست و یکم تیرماه توسط کارشناس بهداشت محیط به وی تفهیم شد تا رفع مشکل کدورت آب اقدام به بهره برداری از آن نکند.
محمدیان گفت: به رغم تذکر در خصوص استفاده نکردن از استخر تا رفع مشکل کدورت و کلر در بازدید سرزده از این مکان مشاهد شد همچنان شناگران در آب هستند و مدیریت استخر هیچ گونه اقدامی در خصوص بهبود وضعیت آب انجام نداده است.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و صدور دستور پلمب توسط دادستان آبادان، استخر شنا شهدای کارگر به علت نواقص مذکور و توجه نکردن به اخطارهای مکرر در خصوص توقف فعالیت و رفع نواقص شب گذشته پلمب و متصدی به مرجع قضایی معرفی شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت:یکی از تفریحات سالم و پرهیجان در فصل های تابستان برای تمام افراد در سنین مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان، استفاده از استخر، سونا، جکوزی، پارک های آبی است و با توجه به هجوم جوانان برای رهایی از گرمای تابستان به استخرها ، توجه ویژه به رعایت بهداشت در استخرها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضروری است.
استخر کارگر زیرمجموعه اداره کار و رفاه اجتماعی آبادان است که به بخش خصوصی واگذار شده است .
در شهرستان آبادان 6 استخر فعال است که ازاین تعداد یک استخر( خلیج فارس) متعلق به اداره تربیت بدنی ، سه استخر مربوط به شرکت نفت ومنحصرا دراختیار کارکنان این مجموعه صنعتی و خانواده های آنهاست و تنها یک استخر دیگر متعلق به بخش خصوصی و برای استفاده عموم است.
جمعیت شهرستان آبادان حدود 300هزار نفر است .
3015/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.