به گزارش ایرنا سید مرتضی مرعشی روز دوشنبه در حاشیه آیین نماز وحدت به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: ریشه بسیاری از مسائل کیفری و حقوقی به عدم توجه به اخلاق، تقوا و فرهنگ بر می گردد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های شهیدبهشتی نظم و انضباط بود که در عمل این موضوع را بارها اثبات کرده بود .
امام جمعه شهرشهید شرافت شوشترادامه داد: قضاوت یکی از مشاغل حساس محسوب می شود که خوشبختانه قضات ما با ایمان و عدالت در این مسیر موفق عمل کرده اند.
وی اظهارداشت : نیاز است تا مسئولان در بحث برنامه ریزی توجه بیشتری به مسائل فرهنگی داشته باشند چرا که توجه به مسائل فرهنگی باعث پیشگیری از برخی جرائم می شود.
امام جمعه شهرشهید شرافت شوشتر گفت: یکی از افتخارات این شهر نام شهیدمحمدجواد شرافت است که از یاران شهید بهشتی بود و به حق واقعی خود یعنی شهادت رسید.
وی در پایان افزود : به رغم کاستی ها و کمبودهایی که در این شهر وجود دارد اما مردم همچنان به اصول نظام پایبند هستند و این پایبندی را در عرصه های مختلف نشان داده اند.
وی بیان کرد: با وجود محدودیت های بودجه ای موجود و برخی مشکلات در کشور و جامعه ، حضور مسئولان شهرستان در بین مردم نشان از عزم و اراده برای حل این مشکلات دارد.
امام جمعه شهرشهیدشرافت شوشتردرپایان ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان در راستای محرومیت زدایی از چهره این شهر گفت:با همت و وحدت مسئولان این شهردر آستانه یک تحول و نهضت فرهنگی قرار گرفته که این موضوع منجر به توسعه اقتصادی نیز می شود.
شهر شرافت با جمعیتی بیش از 14هزار از توابع شهرستان شوشتر می باشد.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.