جلسه تکریم و معارفه امیری مدیر عامل پیشین و رستمی مدیر عامل جدید پتروشیمی بندر امام با حضور ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیری مدیر عامل اسبق پتروشیمی بندر امام ضمن خیر مقدم به مدعوین و ابراز خوشحالی بخاطر حضور در بین همکاران، اظهار داشت: پتروشیمی بندر امام در رشد صنعت پتروشیمی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و همگی باعث افتخارمان است که در  چنین  سازمانی پرورش یافتیم.

نشان زاده سرپرست پیشین شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ضمن خیرمقدم به مهمانان و همکاران، عنوان کرد: سعی کردیم در مدتی که شرکت امانتی در دست ما بود با نهایت صداقت و شفافیت امور محوله را انجام دهیم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کرده باشیم.

وی افزود: برای  رستمی در ادامه این راه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران، اظهار داشت: شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همیشه منشاء خیر و برکت برای منطقه و کشور بوده است و بنده بسیار مفتخرم که در این مجموعه پرورش یافتم و امروز دوباره به خانه خودم بازگشتم. پتروشیمی بندر امام افتخارات و دستاوردهای بسیاری در گذشته کسب کرده است و حفظ و ادامه آن ها وظیفه اصلی ما در شرکت خواهد بود.

ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات امیری مدیرعامل پیشین و همچنین نشان زاده سرپرست پتروشیمی بندر امام، خاطرنشان کرد: باعث مسرت و خوشحالی است که در این ایام پر فضیلت در خدمت همکاران در این مجموعه بزرگ هستم.

وی افزود: همگی بر نقش و جایگاه پتروشیمی بندر امام در صنعت پتروشیمی کشور  واقف هستیم و ماموریت همه ما حفظ این جایگاه بلکه ارتقاء هر چه بیشتر این مجموعه عظیم است.

ربیعی اظهار داشت: شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام از لحاظ ظرفیت بخش قابل توجهی از  ظرفیت هلدینگ خلیج فارس را در اختیار دارد و از این رو مباحث تولید و مالی این مجتمع بسیار برای هلدینگ حائز اهمیت است.

وی افزود: می بایست با ایجاد یک فضای صمیمی، دوستانه و سرشار از همدلی و همچنین با تدوین برنامه های دقیق و منظم برای ارتقاء، سود آوری، ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای کارکنان و همچنین ایجاد اشتغال تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.