به گزارش ایرنا عباس حسینی پویا دوشنبه شب در جشن نسیم مهر با هدف کمک به خانواده های زندانیان نیازمند و جذب مشارکت های خیران در مجتمع فرهنگی فجر اهواز افزود: حمایت های معنوی و مالی از خانواده های زندانیان که سرپرستان آنان به دلیل تحمل محکومیت قانونی در زندان به سر می برند به عنوان یک وظیفه انسانی و اسلامی مورد تاکید است و همه تلاش ها برای کاهش آسیب های اجتماعی به آنان معطوف است.
وی با بیان اینکه باید از همه توانمندی ها و ظرفیت های اجتماعی برای حمایت از خانواده های زندانیان استفاده شود تا ضریب آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد افزود: در این ارتباط دست همه خیران و نیکوکاران که به خانواده های زندانیان کمک می کنند را می فشاریم.
رئیس هیات مدیران انجمن حمایت از زندانیان اهواز در ادامه با بیان اینکه هم اکنون این انجمن ماهانه سه میلیارد ریال درآمد دارد که همه آن صرف کمک به خانواده های زندانیان می شود افزود: هدف گذاری برای درآمدزایی انجمن حمایت از زندانیان اهواز ماهانه پنج میلیارد ریال است تا بتوانیم کمک های بیشتری به خانواده های زندانیان اختصاص دهیم.
حسینی پویا از پیگیری ها و تلاش های مجاهدانه انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان تقدیر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز در ادامه گفت: به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مبلغ 2 میلیون ریال به حساب هر یک از خانواده های زندانیان اهواز واریز می شود.

*1100 خانوار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهواز قرار دارند
مدیرکل زندان های استان خوزستان در این آئین که جمع زیادی از خانواده های زندانیان ، مسئولان قضایی و خیران نیکوکار حضور داشتند گفت:هم اکنون یک هزار و یکصد خانوار از خدمات انجمن حمایت از زندانیان اهواز بهره مند هستند.
رضا پوستچی با بیان اینکه وظیفه انجمن حمایت از زندانیان ، کمک به زندان ، زندانی و خانواده های زندانیان است و در این راستای تحقق این اهداف حرکت کرده است افزود: عموم مردم به خصوص نیکوکاران خیراندیش باید برای حمایت از خانواده های زندانیان که نقشی در جرم سرپرست خانواده نداشته اند مشارکت و کمک کنند تا آسیب های اجتماعی ناشی از فقدان سرپرست خانواده ، کاهش یابد و جامعه کمتر در معرض این آسیب ها قرار گیرد.
عضو هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان اهواز با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان یک سازمان مردم نهاد غیردولتی است که از هیچ گونه اعتبار دولتی دریافت نمی کند افزود:پارسال انجمن های حمایت از زندانیان در شهرهای استان مبلغ 70میلیارد ریال برای آزادی زندانیان استان با استفاده از مشارکت مردمی و درآمدزایی انجمن ها پرداخت شد.
پوستچی در ادامه گفت: پارسال همچنین مبلغ 10میلیارد ریال نیز برای کمک به خانواده های زندانیان اهواز از طریق انجمن حمایت کمک شد ضمن آنکه 480دانش آموز نیز از خدمات فرهنگی این انجمن برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا در جشن نسیم مهر 9 زوج جوان که از فرزندان زندانیان اهواز هستند و با کمک مردم و انجمن مقدمات ازدواج آنان فراهم شد به خانه بخت رفتند و زندگی مشترک زناشویی را شروع و هدایایی را نیز از نیکوکاران دریافت کردند.
در این آئین که با برنامه شاد ، نمایش زنده ، کلیپ و موسیقی محلی همراه بود بیش از یک میلیارد ریال برای کمک به زوج های جوان و انجمن های حمایت از زندانیان جذب شد.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.