محمدرضا تاج بخش جمعه شب در حاشیه ضیافت افطار جانبازان شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بسیاری از جانبازان گتوند روزانه برای پیگیری اشتغال فرزندان خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می کنند.
وی از مسئولان ذیربط خواست در این رابطه جانبازان را یاری کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند به خدمات ارائه شده به جانبازان این شهرستان در یکسال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: پرداخت 104 فقره تسهیلات مسکن 600 و 850 میلیون ریالی با نرخ سود چهاردرصد ،پرداخت تسهیلات خرید کالا ، کمیسیون پزشکی و تعیین درصد برای یکصد نفر از جانبازان از مهمترین خدمات ارائه شده به جانبازان شهرستان گتوند بوده است.
تاج بخش دیدار و دلجویی از جانبازان، پیگیری افزایش امتیاز در رابطه با سهمیه استخدام و سهمیه تسهیلات مسکن ، کمیسیون پزشکی و پیگیری برای برقراری حقوق جانبازی را از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 97 عنوان کرد.
به گزارش ایرنا در راستای تکریم و تجلیل از جانبازان گتوند آئین ضیافت افطار جمعه شب با حضور امام جمعه و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و 580 جانباز این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت:امروز ایران اسلامی با فداکاری و جانفشانی شهدا،جانبازان و ایثارگران به حریم امنیتی بالایی رسیده است.
سهراب گیلانی افزود: ایثارگری شهدا،جانبازان و ایثارگران بود که امروزه به این مهم دست یافتیم و تا ابد مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.
وی به مشکلات جانبازان و ایثارگران شهرستان گتوند اشاره کرد و بر رسیدگی به این قشر از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اضافه کرد:سهمیه اشتغال که برای جانبازان در ادارات و دستگاه ها در نظر گرفته شده باید از سوی مدیران اجرا شد.
گیلانی به پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ایثارگران اشاره کرد و گفت:رفع مشکل ایثارگران در دستور کار مجلس است و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات این قشر رفع شود.
مردم شهرستان گتوند 347 شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم کرده اند.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.