به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 12درصد این میزان تسهیلات از سوی بانک های عامل به صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سعی می کنیم فضای کسب و کار در این شهرها بهبود پیدا کند گفت: به منظور رفع موانع تولید صنعت گران و جذب سرمایه گذار در این منطقه مقرر شد کارگروهی با هماهنگی معاونت اقتصادی استانداری ، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل شهرک های صنعتی خوزستان ظرف یک ماه آینده تشکیل شود.
شریعتی افزود:با همکاری منطقه آزاد اروند و اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی خوزستان مشکلات بنگاه های اقتصادی بررسی و راه حل هایی برای حل مشکلات شهرک های صنعتی در منطقه آزاد اروند پس از تشکیل ستاد تسهیل رفع موانع تولید ارائه خواهد شد.
وی جنوب خوزستان را به عنوان حیاتی ترین شریان در حوزه بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی دانست و گفت: شهرک های صنعتی جنوب خوزستان به عنوان حیاتی ترین شهرک های صنعتی خوزستان محسوب می شوند و در این راستا برای حل مشکلات آنها باید اهتمام ویژه ای به خرج داده شود.
شریعتی در ادامه حمایت ها و کمک های منطقه آزاد اروند در حوزه زیرساخت ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: منطقه آزاد اروند برای حمایت از تولید کنندگان در قالب مشارکت و ایجاد زیرساخت لازم تلاش خوبی کرده است.
استاندار خوزستان در بخش دیگری حمایت از کالای ایرانی تولید منطقه را لازم و ضروری خواند و گفت: دستگاههای اجرایی باید کالای تولید داخل به خصوص شهرک های صنعتی استان خوزستان را خریداری کنند.
به گزارش ایرنا پنجشنبه شب نشست کارگروه رفع موانع تولید صنعت گران منطقه آزاد اروند با حضور استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاههای خدمات رسانی استان خوزستان و تنی چند از مدیران محلی دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد.
7100/7165/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.