شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان، امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در اولین روز ماه مبارک رمضان درجلسه ای مشترک با حضور همایون یوسفی و علی ساری نمایندگان مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به طرح سوال و بررسی عملکرد آنان به عنوان اعضای لیست امید مجلس پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، در این جلسه دبیران استانی و اعضای احزاب اصلاح طلب استان خوزستان دغدغه های خود در خصوص مسائل ملی و استانی از جمله موضوع انتقال آب، حق آبه استان، بحران ریزگردها، ورشکستگی و مشکلات واحد های اقتصادی و صنعتی، مشکلات معیشتی کارگران، مشکلات بخش کشاورزی، طرح های درمانی، برجام و سایر مسائل ملی را با نمایندگان خود مطرح کردند که به سوالات پاسخ داده شد.

همچنین نمایندگان در فرصت پیش آمده، به بیان عملکرد و برخی اقدامات خود پرداختند.

علی ساری، با توجه به حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس به اقدامات انجام شده در حوزه ی اجتماعی، اقدام جهت کنترل و رفع آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین، پیگیری نیاز های معلولان و کودکان اشاره کرد.

در ادامه، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های عظیم استانی در جهت ایجاد توسعه، اظهار داشت: نباید در مسائل استان با یکدیگر تعارف داشته باشیم و اینگونه نباشد که حقایق را به خاطر برخی ملاحظه کاری ها بیان نکنیم.

یوسفی به اقدامات و پیگیری های نمایندگان مجلس و مدیران مرتبط با حوزه سلامت اشاره کرد و از احداث و بهره برداری از  ۱۱ بیمارستان در استان خبر داد.

234

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.