به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در بازدید از خانه کشتی در دست ساخت اندیمشک افزود:به منظور کمک به ورزش وزنه برداری و برگزاری مسابقات جام دهه مبارک فجر احداث سایت وزنه برداری در مرکز خوزستان برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد:برای ورزش سوارکاری نیز یک طرح ملی در اهواز هدفگذاری شده است که این طرح ها در راستای تقویت ورزش قهرمانی استان و کمک به ورزش خوزستان انجام می شوند.
وی اندیمشک را قطب ورزش کشتی کشور معرفی کرد و گفت: احداث خانه کشتی اندیمشک فرصتی برای میزبانی تیم کشتی ملی است.
شریعتی گفت:این طرح باید از تمام امکانات مناسب و استاندارد برخوردار باشد تا به عنوان یک امتیاز در استان خوزستان برای میزبانی مسابقات ملی مورد استفاده قرار گیرد.
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت:خانه کشتی اندیمشک از همه امکانات برخوردار است ضمن اینکه هتل بزرگ اندیمشک در مجاورت این طرح ورزشی به زودی افتتاح می شود که ظرفیت های منطقه را برای میزبانی مسابقات مهم ملی تکمیل می کند.
خانه کشتی اندیمشک در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع و با اعتباری بالع بر 100 میلیارد ریال در دست ساخت است.

** بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اندیمشک
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اندیمشک ، تحقق فرصت های شغلی را منوط به فعال شدن طرح های صنعتی و تولیدی دانست.
وی بیان کرد:استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی نیز می تواند گامی برای تولید ، اشتغال و رونق اقتصادی باشد.
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مطالبه مردم در بخش اشتغال گفت: کمک به تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی اندیمشک موجب رفع دغدغه تولیدکنندگان می شود.
وی اظهار کرد:در راستای بهبود وضعیت اشتغال شهرستان، ضمن برنامه ریزی و تلاش جدی برای اجرای طرح های بزرگ اشتغالزا، از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این بازدیدها به بیان نیازهای واحدهای صنعتی تولیدی پرداخت.
بنا بر این گزارش کارخانه آریا استیل الوند اولین کارخانه تولید پنل بتن سبک خاورمیانه مورد بازدید استاندار خوزستان ، مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان،مدیرکل صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.
همچنین استاندار خوزستان از طرح تولید نیتروژن با سرمایه گذاری بالغ بر 155 میلیارد ریال ، کارخانه جواهر دریای پارس تولید بلوک سبک با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال ،کارخانه بزرگ گلوکزان تولید قند فروکتوز و چند محصول دیگر از ذرت با سرمایه گذاری هزار و 200 میلیارد ریال ،محل جدید شرکت بوتان گاز با اعتبار بیش از 64 میلیارد ریال،کارخانه تولید سنگ آهن و چندن طرح صنعتی و تولیدی دیگر بازدید و مشکلات این طرح ها را بررسی کرد.
همچنین ساختمان جدید اتاق اصناف شهرستان اندیمشک در آئینی با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.