محمود دشت بزرگ مدیر عامل برق منطقه ای خوزستان شنبه در گفت و گو با ایرنا از خسارت 40 میلیارد ریالی توفان به تاسیسات این شرکت خبر داد و اظهارکرد: این توفان به هفت دکل انتقال و فوق توزیع برق در این استان آسیب زد و باعث سقوط تعدادی از دکل ها شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان نیز گفت: توفان در بیشتر نقاط خوزستان از جمله مسجدسلیمان، رامهرمز، رامشیرٰ ماهشهر و امیدیه رخ داد ولی بیشترین سرعت و خسارت را در سوسنگرد بر جا گذاشته است.
کامران حدادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها 100 پایه برق در سوسنگرد آسیب دیده که برآورد نهایی در تمام استان بسیار بیشتر از این میزان خواهد بود.
وی با بیان اینکه توفان موجب بریدگی سیم برق در نقاط مختلف خوزستان نیز شد، گفت: برآورد اولیه این شرکت وارد آمدن خسارت 45 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق این استان است.
همچین علیرضا شکرخدایی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز بیان کرد: توفان بیش از 15 میلیارد ریال به شبکه توزیع برق اهواز زیان زد و باعث سقوط 50 پایه برق و بریدن سیم در نقاط مختلف اهواز شد.
بنابراین گزارش روز گذشته توفانی با سرعت 80 کیلومتر شهرستان اهواز و بیشتر نقاط خوزستان را در نوردید و یک سوم کلانشهر اهواز را در خاموشی فرو برد.
این توفان موجب شکسته شدن شاخه برخی درختان، سقوط بیلبوردهای تبلیغاتی، خسارت به تاسیسات برق و محصولات کشاورزی در نقاط مختلف خوزستان شد.
از سوی دیگر بروز گرد و غبار در خوزستان مدارس 11 شهرستان خوزستان را در نوبت صبح شنبه تعطیل کرد.
7148/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.