به گزارش ایرنا علی خسروی یکشنبه در جمع خبرنگاران در سرسرای اداری اداره کل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ایران قبل از عید 700 میلیارد ریال به اداره کل بیمه سلامت استان اختصاص داد که 400 میلیارد ریال 28 اسفند پارسال و 300 میلیارد ریال 6 فروردین ماه واریز شد.
وی افزود: این مبلغ بین موسسات درمانی طرف قرارداد توزیع شد به صورتی که مطالبات داروخانه ها تا دی ماه و مطالبات سایر موسسات درمانی طرف قرارداد تا مرداد ماه پارسال تسویه شد.
خسروی بیان کرد: در حال حاضر نسبت به بیمه های پایه دیگر استان عقب ماندگی چندانی نداریم.
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه اسناد موسسات طرف قرارداد تا کنون به طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته مبلغ نهایی مطالبات این موسسات مشخص نیست.
وی افزود: سهم بودجه بیمه سلامت استان برای امسال تقریبا 527 میلیارد تومان مصوب شده است که امید است با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اداره کل بیمه سلامت، خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه دهیم و اعتبارات را در سقف فعلی نگه داریم.

** سفرمدیرعامل بیمه سلامت ایران به خوزستان
خسروی در ادامه به سفر طاهر موهبتی، مدیر عامل بیمه سلامت ایران به خوزستان اشاره کرد و گفت: وی سه شنبه هفته جاری شب وارد فرودگاه اهواز می شود و برنامه های کاری برای روز چهارشنبه تعیین شده است.
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه استان، نشست با کارکنان و بازدید از اداره کل، دیدار با استاندار و بازدید از یک مرکز درمانی آموزشی نمونه اهواز، نشست با اصحاب حوزه سلامت و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله برنامه سفر یک روزه مدیر عامل بیمه سلامت ایران است.
وی بیان کرد: تبادل نظر، بررسی مشکلات حوزه سلامت و بازدید از بیمارستان های طرف قرارداد از جمله اهداف سفر موهبتی است.
خسروی اظهار کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 111 هزار نفر در خوزستان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
3004/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.