امیر عیسی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردخانه 30 هزار تنی پایانه صادراتی دزفول خریداری شده و مجوز لازم برای آغاز کار ساخت پایانه نیز اخذ شده است افزود:پیش بینی می شود با ورود هیات دولت به استان خوزستان در اردیبهشت ماه کار ساخت پایانه صادراتی دزفول آغاز شود.
وی با بیان اینکه مکان پایانه صادراتی دزفول زیباشهر می باشد گفت:در مجموع 15 هکتار زمین برای ساخت و طرح توسعه پایانه صادراتی دزفول نیاز است که در مرحله اول پنج هکتار آن تامین شده و در مراحل بعدی نیز مابقی زمین مورد نظر تامین می شود.
وی گفت:احداث پایانه صادرات محصولات کشاورزی در شهرستان دزفول موجب اشتغالزایی ، درآمدزایی ، کنترل بازار و سودآوری برای بخش کشاورزی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری دزفول در خصوص مرز هوایی فرودگاه این شهرستان نیز گفت:مشکل مرز هوایی دزفول حل شده و با ارائه طرح توجیهی موضوع از طریق استانداری و وزارت کشور در دست پیگیری است.
عیسی زاده با بیان اینکه برای صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه دزفول همچنان منتظر تایید نهایی وزارت کشور هستیم گفت:با صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه دزفول مشکل اصلی کشاورزان شمال خوزستان برای بازاریابی و صادرات محصولات حل خواهد شد.
وی گفت:شهرستان دزفول توانمندی فراوانی دارد که با حل مشکل مرز هوایی و برقراری ارتباط با مشتریان بصورت مستقیم شاهد توسعه فعالیت واحدهای صنعتی و کشاورزی در منطقه خواهیم بود.
سالانه حدود سه میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در دزفول تولید می شود که با وجود کیفیت بالا به علت اشباع بازار مصرف در فصل برداشت بخش زیادی از این محصولات خوراک دام می شود.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.