رضا حیدری شامگاه شنبه در حاشیه جشنواره فرهنگی رزمی آنزان رزم در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول افزود:آنزان رزم یکی از سبک های رزمی ایرانی و ویژه زاگرس نشینان است که تلاش می شود در عرصه بین المللی معرفی شود.
وی افزود:تاکنون 2 دوره مسابقات جهانی آنزان رزم برگزار شده که سال گذشته نیز برای نخستین بار رشته آنزان رزم در مسابقات آسیایی برگزار شد.
وی به پیشینه مسابقات آنزان رزم در ایران اشاره کرد و گفت:منطقه زاگرس نشینان یک رزم ملی را در خود جای داده که می تواند در عرصه بین المللی معرفی شود که به علت قدمت این سبک در ایران و ظرفیت های موجود کشورهای اروپایی درخواست مربی و تدریس این رزم را از کشورمان کرده اند که جای افتخار دارد.
حیدری در خصوص برگزاری مسابقات جهانی آنزان رزم در دزفول نیز گفت:شان و منزلت کشورمان بسیار اهمیت دارد لذا با توجه به اینکه استانهای دیگری نیز تقاضای برگزاری این مسابقات را کرده اند باید از هتل ها و مکان برگزاری مسابقات در دزفول بازدید شود تا شرایط و امکانات برای برگزاری چنین مسابقاتی بررسی شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز گفت: با پیگیری انجام شده در 2 ماه آینده ساخت ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری در دزفول با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت آغاز می شود.
افشین حیدری اظهار امیدواری کرد مسابقات جهانی آنزان رزم به میزبانی دزفول برگزار شود.
جشنواره فرهنگی رزمی آنزان رزم در سالن سرپوشیده ورزشگاه شهید مجدیان دزفول برگزار شد.
72786068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.