غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در دیدار نشستی با رییس فدراسیون قایقرانی کشور در محل استانداری، اظهارکرد: با توجه به ظرفیت منابع آبی و وجود رودخانه های فراوان در این استان، ورزش قایقرانی باید به یکی از رشته های اصلی این استان تبدیل شود و از این طریق جوانان علاقه مند جذب این رشته مفرح شوند.
وی افزود: قایقرانی از رشته های مادر و پر مدال در مسابقات بین المللی محسوب می شود به همین دلیل ایجاد زیرساخت مناسب نقش موثری در رونق این رشته دارد؛ از طرفی چون خوزستان ظرفیت لازم برای فعالیت در این رشته را دارد می توان با برگزاری کلاس های آموزشی، استعدادهای درخشان را شناسایی کرد.
وی به تاسیس نخستین مرکز تخصصی قایقرانی کشور در حاشیه رودخانه کارون اهواز اشاره کرد و گفت: با احداث این پایگاه قهرمانی می توان نیازهای این رشته را از طریق برگزاری دوره های آموزشی مناسب برای ورزشکاران و مربیان برطرف کرد.
شریعتی در خصوص همکاری نکردن سازمان آب و برق خوزستان با اداره کل ورزش و جوانان استان برای تاسیس مرکز تخصصی قایقرانی در اهواز افزود: با توجه به تعاملاتی که صورت گرفت قرار شد برای توسعه ورزش قایقرانی، با هماهنگی سازمان آب و برق برنامه ریزی لازم برای احداث این پایگاه قایقرانی انجام شود.
به گزارش ایرنا مجمع سالیانه هیات قایقرانی خوزستان با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و به مشکلات این هیات رسیدگی شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.