به گزارش ایرنا تیم صنعت‌ نفت آبادان در هفته بیست ‌و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی میزبان تیم پیکان تهران است که سوشا مکانی و حسین بغلانی را به ‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.
برزیلی های فوتبال ایران که در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و جایگاه خود را تثبیت شده می دانند در برابر پیکان، بازیکن محرومی نخواهند داشت.
لوسیانو پریرا که در تمامی 26 مسابقه برای این تیم به میدان رفته و بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته است با 10 گل زده بهترین گلزن نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر است، کرار جاسم با 6 گل و آگوستو سزار با چهار گل جزء بهترین گلزنان دیگر این تیم هستند.
از مجموع 30 گلی که طلایی پوشان آبادانی در این فصل به ثمر رسانده اند، 22 گل آن توسط بازیکنان خارجی وارد دروازه حریفان شده است.
تیم صنعت نفت آبادان از 26 بازی گذشته خود با کسب 9 پیروزی، هفت تساوی و 10 باخت و با احتساب 34 امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای دارد.
دیدار بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران، ساعت 19 روز 16 فروردین ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.
بر اساس اعلام کمیته داوران قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی بوده که هادی طوسی، حامد صفایی و علیرضا حیدرپناه وی را در امر قضاوت همراهی می کنند همچنین رسول فروغی کار نظارت بر داوری این دیدار را بر عهده دارد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.