به گزارش ایرنا تیم شهرداری ماهشهر عصر روز پنجشنبه در هفته بیست و نهم این رقابت ها در خانه، میزبان تیم ماشین سازی تبریز بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
در این دیدار تیم شهرداری ابتدا در دقیقه 13 یک گل دریافت کرد اما در دقیقه 78 بازی شروین بزرگ گل تساوی بخش شاگردان مرزبان(شهرداری ماهشهر) را به ثمر رساند.
تیم شهرداری ماهشهر از 29 بازی خود تاکنون 12 باخت، 9 برد و 8 تساوی کسب کرده و با احتساب 35 امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.
تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم مس کرمان رفت که با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
در این دیدار محمد علی نژاد و میلاد میداوودی هر دو گل تبم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساندند تا این تیم همچنان صدرنشین رقابت های لیگ یک باشد.
شاگردان محمود فکری(تیم نفت مسجدسلیمان) در این فصل رقابت ها از 29 بازی خود، 16 برد، چهار باخت و 9 تساوی کسب کرده اند و هم اکنون با کسب 57 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارند.
فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با به ثمر رساندن 13 گل در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
2 تیم نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته سی ام رقابت‌ های لیگ دسته اول از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 15 فروردین ماه به ترتیب به مصاف یک تیم های برق جدید شیراز و ایرانجوان بوشهر می روند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.