لیلا صوفی زاده روز چهارشنبه در حاشیه مسابقه دو تیم ملی حفاری و پالایش نفت آبادان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه رقابت های این فصل با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و بسیاری از تیم ها که تاکنون در لیگ برتر حضور نداشتند، فرصت خودنمایی پیدا کرده و با وجود تمام مشکلاتی که داشتند در میادین حاضر شدند.
وی افزود: با توجه به حضور تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های جام ملت های آسیا، در این فصل شاهد فشردگی مسابقات بودیم و این امر موجب شد که برخی از تیم ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنند که از تمامی باشگاه ها که با فدراسیون همکاری کردند تشکر می کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از پایان رقابت ها کاپ و مدال قهرمانی به تیم قهرمان اهدا نشد گفت: همانگونه که می دانید قهرمان این فصل یکی از دو تیم پالایش نفت و ملی حفاری بودند که با صحبت هایی که در این خصوص به عمل آمد هر دو تیم تصمیم به برگزاری جشن قهرمانی نداشتند و گرنه فدراسیون در این امر هیچ گونه دخالتی نداشت.
صوفی زاده درباره تصمیم برای آن دسته از تیم ها که از مصاف با تیم های بالانشین جدول ممانعت می کنند، اظهارکرد: قانونی وجود ندارد که اگر تیمی از انجام یک بازی انصراف داد از جدول مسابقات حذف شود اما اگر این موضوع توسط یک تیم 2بار تکرار شود با تذکر و کسر امتیاز روبه رو می شود.
وی با اشاره به اینکه در این فصل چهار تیم از حضور در مقابل تیم ملی حفاری ممانعت کردند افزود: با توجه به اینکه این موضوع در نتیجه گیری تیم های بالانشین جدول موثر است، آن را به طور جدی دنبال خواهیم کرد تا در فصل آینده تیم هایی که بر سر قهرمانی می جنگند، متضرر نشوند.
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با تبریک به مردم خوزستان گفت: خوزستان بار دیگر در لیگ برتر فوتسال خوش درخشید و توانست مقام های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دهد که این موضوع نشان از توجه بانوان خوزستان به رشته فوتبال است.
دیدار بین دو تیم پالایش نفت آبادان و ملی حفاری در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، روز چهارشنبه در اهواز برگزار شد که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و تیم پالایش نفت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم ملی حفاری دوم شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.