به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در آئین افتتاح راهنمای جذب سرمایه گذاری گفت: این مرکز به عنوان زیرساخت اصلی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان و بسترساز برای جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان عمل خواهد کرد.
اخلاق محمدیان افزود: در مرکز راهنمای جذب سرمایه گذاری ، کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی ، زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاری و تسهیل روند جذب سرمایه گذاری تشریح می کنند.
وی با بیان اینکه زیرساخت های اصلی شهرک های صنعتی استان برای تسهیل فرایند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان فراهم شده است افزود: مجوز سرمایه گذاری برای احداث واحدهای صنعتی در محدوده شهرک های صنعتی استان در کمتر از یک روز صادر امی شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان تصریح کرد: مرکز راهنمای جذب سرمایه گذاری در واقع به عنوان یک مشاور برای معرفی جذابیت ها و ظرفیت های مناسب سرمایه گذاری در بخش صنایع استان عمل می کند.
محمدیان با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از ظرفیت ها ،جذابیت ها و توانمندی های صنعتی و زیرساختی استان خوزستان اطلاعات دقیقی ندارند افزود: با فعال شدن راهنمای جذب سرمایه گذاری ، زمینه لازم برای ایجاد اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار و ارزش افزوده فراهم می شود.
استاندار خوزستان نیز دراین آیین، راه اندازی راهنمای جذب سرمایه گذاری در شرکت شهرک های صنعتی استان را اقدامی لازم برای معرفی و شناساندن ظرفیت های اقتصادی و زیربنایی استان و در نهایت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیان کرد.
غلامرضا شریعتی افزود: بیشتر زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان فراهم شده و این بسترها باید به درستی برای علاقه مندان به سرمایه گذاری تبیین شود.
به گزارش ایرنا هم اکنون 43 شهرک صنعتی و پنج ناحیه صنعتی در استان خوزستان با 42هزار نفر نیروی کار در حال فعالیت هستند.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.