امروز ۷ اسفندماه اولین کنفرانس تخصصی تعالی نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اولین کنفرانس تخصصی تعالی نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنایع پتروشیمی با حضور بیطرف معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، نوروز‌زاده معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عادل نژاد سلیم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امیری مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام و همچنین جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت و صنایع پتروشیمی آغاز شد.

در آغاز این همایش امیری مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تشکر از حضور مهمانان اظهار داشت: حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی یک مقوله بسیار گسترده و مهم در صنعت پتروشیمی است که شامل طراحی تاسیسات، حفظ و نگهداری تجهیزات و تاسیسات است که اجرای این امر در حوزه تولید نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی افزود: از آغاز کمیته دارایی‌های فیزیکی در پتروشیمی بندرامام اقداماتی انجام شد و با ادامه این رویه امیدواریم در همه ابعاد این مقوله پیشرفت‌هایی به دست آوریم و همچنین کادر مدیریت پتروشیمی بندرامام آمادگی کامل را برای انجام فعالیت‌های گسترده در این حوزه را دارا هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.