به گزارش خبرنگار ایرنا آبگرفتگی مناطقی از شهر اندیمشک در شنبه شد و بامداد روز یکشنبه موجب شد تا گروههای مختلف امدادی و مسئولان شهری تا ساعات صبح امروز برای رفع مشکلات پیش آمده وارد عمل شوند.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:بارندگی شدید 24 ساعت گذشته در شهرستان اندیمشک با تلاش جدی دستگاه های امدادی و اجرایی حادثه جدی در پی نداشت.
وی گفت:حضور به موقع برای رفع آبگرفتگی کانال علی کمال و همچنین آبگرفتگی در مناطق مختلف سطح شهر موجب رفع دغدغه شهروندان شد.
وی اظهار کرد:یکدستگاه خودرو سواری که در ورودی شهر اندیمشک در جریان آب ناشی از بارندگی گرفتار شده بود با حضور به موقع نیروهای امدادی از مسیر جریان آب خارج شد.
بنا بر این گزارش تلاش دستگاه های امدادی و خدماتی با استفاده از خودروها و ماشین آلات مختلف برای رفع آبگرفتگی مناطق شهری در اندیمشک از شنبه شب تا صبح روز یکشنبه ادامه داشت.
عباس پاپی بخشدار الوار گرمسیری هم با اشاره به اینکه بارندگی در بخش الوار حادثه جدی در پی نداشت به ایرنا گفت:پل روستاهای بن هنی و سراشکفت از روستاهای بخش الوار به علت بارندگی و طغیان رودخانه دچار آبگرفتگی و مسدود شده است.
رئیس اداره هواشناسی شهرستان شوش نیز میزان بارندگی ثبت شده در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 32 میلیمتر عنوان کرد و اظهار داشت: با فعال شدن سامانه بارشی از روز شنبه در این شهرستان تاکنون شاهد بارندگی قابل توجه ای بوده ایم.
حمزه شفی خدایی گفت:این سامانه بارش قبل ظهر امروز یکشنبه از منطقه خارج و تا اواخر روز دوشنبه بارش نخواهیم داشت.
از مهرماه امسال تاکنون بیش از 119 میلی متر بارندگی در شهرستان شوش ثبت شده است.
در دزفول نیز بارندگی شدید موجب آبگرفتگی خیابانها و معابر در مناطق مختلف این شهر شد.
7280 /7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.