به گزارش ایرنا رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه بهره برداری از طرح های بیمارستانی به ایرنا گفت:با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و این دانشکده، واحد آندوسکوپی و کولونوسکوپی، سیستم اکسیژن ساز به ظرفیت 500 متر مربع ، واحد تریاژ، واحد داروخانه مرکزی، تاسیسات تصفیه فاضلاب بیمارستانی به ظرفیت 150متر مربع در روز و محوطه سازی بیمارستان شهیدبهشتی آبادان به بهره برداری رسید.
عیلرضا آموزنده اظهار کرد:برای اجرای این طرح ها 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود:با بهره برداری از واحد آندوسکوپی و کولونوسکوپی در بیمارستان طالقانی از مراجعه بیماران برای انجام کارهای تشخیصی و درمانی به مرکز خوزستان جلوگیری می شود.
به گزارش ایرنا همچنین 2 پایگاه فوریت های پزشکی در شهر چوئبده آبادان و روستای تنگه 2 بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال بهره برداری شد.
این 2 پایگاه مجهز به 2 دستگاه آمبولانس با هشت تکنیسین فوریت های پزشکی هستند.
به گزارش ایرنا در آیین دیگری مدرسه 12 کلاسه فارابی آبادان به بهره برداری رسید.
مدیر آموزش و پرورش آبادان در آیین بهره برداری از این واحد آموزشی گفت:این واحد آموزشی در زمینی به مساحت پنج هزار و 267 متر مربع و زیربنایی یک هزار و 677 متر مربع ساخته شده است.
اعظم قاسمی زاده افزود: برای ساخت این واحد آموزشی در سه طبقه 25 میلیارد و 600 میلیون ریال از سوی اداره کل تجهیز توسعه و نوسازی مدارس خوزستان هزینه شده است.
3015/7165 / 6037
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.