به گزارش ایرنا رییس اداره گاز آبادان درآیین افتتاح طرح های گاز رسانی به روستاهای آبادان گفت: با بهره برداری از خط انتقال گاز به طول 26 کیلومتر در سطح روستاهای شهرستان آبادان، امکان واگذاری 2 هزار و 350 انشعاب به سه هزار و 700 خانوار فراهم شد.
فرزاد فرجی اظهار کرد: با این خط انتقال گاز، روستاهای خضر نبی، صیداویه، اره بخاخ، تنگه 1 _ 2_3، مدن، ابوشانگ و مغیطیه از گاز شهری بهره مند شدند.
فرجی گفت: برای احداث این خط انتقال گاز 31 میلیارد و 360 میلیون ریال هزینه شده است.
رییس اداره خدمات فنی مهندسی گاز خوزستان نیز گفت: یک هزار و 100 کیلومتر شبکه گاز شهری در شهرستان آبادان احداث شده است.
عبدالکریم خسافی اظهار کرد: در آبادان 65 هزار و 500 ظرفیت واگذاری انشعاب گاز شهری وجود دارد که 35 هزار و 500 ظرفیت آن خالی و فاقد مشترک است.
وی افزود: برای هر انشعاب گاز در حدود 60 میلیون ریال از سوی شرکت گاز هزینه می شود که خالی ماندن 54 درصد از انشعابات گاز شهری در آبادان نگران کننده است.
امام جمعه آبادان نیز در ادامه گفت: نظام انقلاب اسلامی خدمات خوبی به مردم ارایه کرده است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار کرد: کارهای بزرگی در بخش گازرسانی در آبادان انجام شده و اشتراک گاز به صورت قسطی به مردم واگذار می شود.
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی از مناطق محروم موفق عمل کرده است.
جلیل مختار در ادامه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: بدون شک مردم یک بار دیگر با حضور خود در یوم ا... 22 بهمن جهانیان را حیرت زده خواهند کرد.
وی افزود: با اقدامات در حال انجام، تا پایان امسال آبادان به عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.
وی گفت: با تصویب شورای تامین شهرستان افرادی که سند مالکیت برای واحدهای خود ندارند می توانند با پروانه ساخت و سند موقت انشعاب گاز دریافت کنند.
وی اظهارکرد: مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند با بهره گیری از وام مدد جویی از نعمت گاز بهره مند شوند.
وی بهسازی و تعریض جاده خضر نبی، جذب اعتبار برای احداث 2 تصفیه خانه با 16 هزار متر مکعب را از اقدامات انجام شده در امسال عنوان کرد.
مختار گفت: 17میلیارد ریال برای احداث شبکه برق آبادان اختصاص یافته است.
وی اظهارکرد:برای جلوگیری از پیشروی آب شور، سد سلوی در بهمنشیر در حال ساخت است که نقش بسزایی در احیای کشاورزی خواهد داشت.
وی به آغاز فاز2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و بیان داشت: اولویت نخست برای استخدام در این فاز با نیروهای بومی است.
6015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.