سرهنگ سعید لطیفی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور کمک به درمان بیماران در مناطق عشایری و روستایی مناطق چنانه ، فکه و نوارمرزی و نیز دانش آموزان غرب کرخه شهرستان شوش به صورت رایگان اجرا شد.
وی افزود: با اجرای این طرح اهالی روستاهای مذکور از خدمات پزشکی، غربالگری و تجویز داروی رایگان از سوی تیم پزشکی قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش بهره مند شدند.
سرهنگ لطیفی نیا ادامه داد: در این طرح جهادی چهار پزشک متخصص و عمومی و نیز چهار پرستار به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر منطقه پرداختند.
جانشین فرماندهی پدافند هوایی شمال خوزستان با اشاره به اهمیت برگزاری این طرح گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم و دور افتاده روستایی در شهرستان شوش اجرا شد.
رییس اداره امور عشایر شهرستان شوش نیز گفت: خدمت رسانی به عشایر این منطقه را از اولویت های این اداره دانست و از تلاش برای استمرار این طرح خبر داد.
نوروز دبات گفت:بیش از 600 دانش آموز و نیز تعدادی از عشایر منطقه از مزایای اجرای این طرح بهره مندشدند.
در سامانه عشایری غرب کرخه حدود یک هزار خانوار با 6 هزار نفر جمعیت عشایری از اقوام مختلف عرب،بختیاری،ترک و ترکاشوند با بیش از 200 هزار راس دام ثبت شده است.
مناطق فکه و چنانه در بخش فتح المبین شهرستان شوش در 45 کیلومتری شهرشوش در غرب کرخه واقع می باشند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.