بخشدار شهیون دزفول روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در تاریخ 29 مهرماه امسال به علت نامشخصی یک چوپان جوان در دهستان احمدفداله هنگام چرای دام با شلیک گلوله جان باخت که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
محمدحسین خجسته کیا افزود:در نشستی که با حضور سادات احمدفداله و بزرگان طایفه دره کایدی در شهر حمزه دزفول برگزار شد خانواده مقتول با گذشت از قصاص ، بخشش خود را اعلام کردند که این بخشش به سازش بین دو طایفه انجامید.
نائب رئیس شورای اسلامی بخش شهیون دزفول و رئیس شورای اسلامی روستای برد شمشیر از توابع بخش شهیون دزفول نیز در این خصوص به ایرنا گفت:با قتل شبه عمدی که در دهستان احمدفداله صورت گرفت بین طایفه های سادات احمدفداله تیره جافروند با حدود چهار هزار نفر جمعیت با طایفه چشمانی مشکل بوجود آمد و دو نفر با سنین حدود 30 ساله به زندان افتادند.
سید حاجی حسینی افزود:در نشستی که با حضور سادات احمدفداله و بزرگان طایفه دره کایدی در شهر حمزه دزفول برگزار شد این خصومت و دشمنی برطرف و خانواده قاتل رضایت خود را اعلام و از قصاص صرفنظر کردند.
دهستان احمد فداله بخش شهیون دزفول منطقه ای سخت گذر و کوهستانی با 50 روستاست که در فاصله 120 کیلومتری شهر دزفول واقع است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.