سیدراضی نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح های قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان در شوش اجرا شده که برخی از این طرح ها در دهه مبارک فجر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح می شوند.
وی همچنین از تجهیز مرکز فوریت های اورژانس 115 شهرستان شوش به 6 دستگاه آمبولانس جدید خبر داد و گفت:2 دستگاه آمبولانس تحویل فوریت های پزشکی شوش شده و چهار دستگاه آمبولانس دیگر نیز بزودی تحویل این شهرستان می شود.
نائب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه از مدیر کل پشتیبانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، رئیس اورژانس کشور ، رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، فرمانداران وقت و فعلی و رییس شبکه بهداشت و درمان شوش به خاطر پیگیری مسایل و مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت:
تعامل و همدلی مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی در کمک به حل مسایل و مشکلات شهرستان شوش اثر گذار و راهگشاست.
نوری با بیان اینکه مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم وظیفه دارند در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش کنند گفت: در کنار تذکر و انتقاداتی که از مسئولان می شود، باید حمایت های لازم نیز صورت گیرد تا بتوانند به کارها و وظایف قانونی خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه مردم قدردان خدمت خالصانه مسئولان هستند گفت: نظام اسلامی با نثار خون پاک شهدا به اقتدار و امنیت رسیده است و باید با همدلی و وحدت پاسدار این نعمت ارزشمند بود.
شهرستان شوش با 210هزار نفر جمعیت دارای 10 پایگاه شهری وجاده ای با 52 نیرو و 14 دستگاه آمبولانس است که با تامین 6 دستگاه آمبولانس جدید تعداد آمبولانس های این شهرستان به 20 دستگاه افزایش می یابد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.