بهنام مهدی زاده روز جمعه پس از قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جام تختی که در ماهشهر خوزستان در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره از رقابت ها از سطح فنی خوبی نسبت به دوره های گذشته برخوردار بود و مردم بار دیگر با استقبال بی نظیر خود ما را شرمنده کردند هر چند که باید گفت تمام کشتی گیران ما در دو روز برگزاری مسابقات غیرتمندانه جنگیدند.
وی گفت: تیم ما در این رقابت ها به نوعی پوست اندازی کرد و بیشتر از کشتی گیران جوان استفاده شد که حاصل آن صعود چهار کشتی گیر ایرانی به بازی فینال شد.
وی ادامه داد: 10 روز پیش از مسابقات تمرینات بسیار سختی زیر نظر کادرفنی انجام شد و در طول این اردو بر روی نقاط ضعف و قوت حریفان به خوبی کار کردیم. حریفان قدری در این مسابقات حضور داشتند و همه آمده بودند تا سهمیه المپیک بگیرند.
مهدی زاده افزود: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی انجام خواهم داد تا با خوش رنگ ترین مدال جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.
وی گفت: در نیمه نهایی این دوره از مسابقات رقابت بسیار سنگینی با قوره چی داشتم و این موضوع در روند کشتی ام در بازی فینال بسیار موثر بود اما بسیار خوشحالم که توانستم به نشان طلا برسم.
به گزارش ایرنا بهنام مهدی زاده پس از استراحت در دور اول، در مرحله دوم با نتیجه هشت بر صفر ابوالفضل نجفی را شکست داد همچنین در دور سوم با نتیجه 2 بر صفر از سد آلین الکسیوس از رومانی گذشت. این کشتی گیر ایرانی در دور چهارم با نتیجه یک بر یک از سد شهاب قوره جیلی گذشت و راهی فینال شد و در ادامه با نتیجه یک بر یک(برتری به دلیل گرفتن امتیاز آخر) از سد کشتی گیر ترک عبور کرد.
به گزارش ایرنا سی و هشتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی از روز پنجم بهمن در ماهشهر آغاز شده و امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی به پایان می رسد.
127 کشتی گیر از ایران و 11 کشور خارجی در این رقابت ها حضور دارند.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.