کوروش بهادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وزش بادهای به نسبت شدید، تا اواخر امروز جمعه پدیده گرد و غبار و در مواردی خاک در نواحی جنوبی، مرکزی و در برخی نقاط شمالی و شرقی خوزستان پایدار است.
وی گفت:تا اواخر امروز جمعه برای نقاط شمالی و شرقی خوزستان بارش های پراکنده و برای مرکز و برخی نقاط جنوبی بارش خفیف باران همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
وی افزود: شعاع دید در اهواز اوایل صبح امروز جمعه به دلیل وزش باد و گرد و غبار محلی به 500 متر کاهش یافت ولی در شامگاه جمعه شعاع دید به میزان مطلوب رسیده است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: میزان رطوبت در اهواز هم اینک 40 درصد و دید افقی پنج هزار و گاهی تا سه هزار متر و وضعیت آن نیمه ابری تا ابری، همراه با گرد و غبار بوده و انتظار بارش باران در این شهر وجود دارد.
بهادری ادامه داد: برای بیشتر نقاط خوزستان وضعیت نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد قابل ملاحظه و انتظار بارش باران و نیز گرد و غبار محلی پیش بینی شده است.
وی گفت: در 24 ساعت گذشته آغاجاری با 26 و تاراز با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 24 و 14 درجه سانتیگراد در نوسان است.
6037
خبرنگار: سپیده اسکندری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.