رئیس سابق ورزش و جوانان ایذه در اولین مراسم تجلیل از نخبگان جوان شهرستان ایذه گفت: جوانان ما همیشه تنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، اولین مراسم تجلیل از نخبگان جوان ایذه توسط موسسه جوانان آینده ساز نیک اندیش ایذه در سال ۹۶ صبح امروز در سالن رودکی آموزش و پرورش ایذه برگزار شد که عدم حضور مسئولین در این مراسم نشان از بی اهمیت و بی توجهی به جوانان بود.

هوشنگ حاتمی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ایذه که میهمان ویژه این مراسم بود در رابطه به برگزاری این مراسم افزود: تشکر میکنم از آقای حسام سعیدی دبیر کل موسسه جوانان آینده ساز نیک اندیش و همکارانش که برای اولین بار این برنامه را جهت ارج نهادن به نخبه های شهرستان برگزار کردند اما جای بسیار گله است که مسئولی حضور ندارد و این نشان از تنهایی جوانان ما است واقعا جای تاسف دارد مراسم تجلیل از جوانان نخبه است اما به جزء حسین کیانی معاون محترم فرماندار ایذه متاسفانه مسئولی حضور ندارد.

حاتمی اظهار کرد: جوانان ایذه با استعداد و توانایی های زیادی دارند ولی متاسفانه در تمام حیطه ها تنها هستند و حامی ندارند که مطمئنا اگر به این جوانان اهمیت داده شوند حرف های زیادی در تمامی رشته های مختلف خواهند داشت.

وی گفت: در زمان جنگ ۸ سال دفاع مقدس گردان حضرت رسول اکرم(ص) ایذه جوانان خوشنامی بودند با رشادت های که داشتند نام خود را جاودانه کند اما همین جوانان دیروز امروزه با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند که شاید سالی یکبار آن هم در هفته دفاع مقدس یادی از این عزیران کنند.

قهرمان سابق دو و میدانی آسیا در ادامه با تمجدید از علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه افزود: در چند سال گذشته آقای علی بابا احمدپور بدون ذره  چشمداشتی از ورزش ایذه حمایت کرد که در بحث کشتی نام ایذه را با قهرمانی تیم کشتی سینا صنعت در جهان طنین انداز کرد در رشته های گوناگون و کارهای دیگری خارج از ورزش باز وی حامی مردم و جوانان شهرش بود که جا دارد اینجا از زحمات و حمایت های آقای احمدپور تشکر و قدرانی کرد.

در پایان این برنامه، موسسه جوانان آینده سازان نیک اندیش ایذه علاوه بر تجلیل از نخبه های  جوان  شهرستان ایذه ، از علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه، حسین کیانی معاون فرماندار ایذه، هوشنگ حاتمی رئیس سارق اداره ورزش و جوانان ایذه، یوسف محمودی مسئول حفاظت اطلاعات دادگستری ایذه تجلیل به عمل آوردند.

همچنین رونمایی از طرح بنیاد نخبگان جوان بختیاری توسط حسین کیانی معاون فرماندار ایذه و علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه رونمایی شد‌.

فربد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.