مهران شاهین طبع روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان ما نسبت به حریف از کیفیت و تجربه بهتری برخوردار بودند و همین امر باعث پیروزی ما در این دیدار شد اگر چه سعی می کنیم در بازی فردا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به این که ارزیابی بازی های قبلی مهرام نشان می دهد که این تیم از مهره های خوبی برخوردار است افزود: در کوارتر ابتدایی بازیکنان حریف دوندگی بسیار خوبی داشتند و ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم و پرتاب های ما از روی کم دقتی به گل تبدیل نشد.
وی با بیان این که در برابر حریف بازی ساده ای نداشتیم افزود: مهرام تیم قابل احترامی است اما ما به لحاظ کار تیمی برتر از آن ها بودیم و با تمام توان به میدان رفتیم که در نهایت امتیاز کامل این دیدار را کسب کردیم.
شاهین طبع عنوان کرد: در کوارتر دوم و سوم روند حرکتی ما بهتر شد و در بسیاری از لحظات بازی بهتر از حریف بودیم و در ادامه با مدیریت کردن بازی به نتیجه دلخواه خود رسیدیم.
به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در اولین بازی مرحله نیمه نهایی با نتیجه 92 بر 75 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.