به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد رضا ساکت ، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت : در راستای برنامه ریزی جدید فدراسیون فوتبال و ساماندهی و تدوین برنامه جامع استراتژیک فوتبال در کلیه بخش ها ، کمیته ها و باشگاه ها، در چند ماه گذشته مذاکراتی را با فیفا صورت داده شد و موفق شدیم جیم هان سن ، مشاور برنامه ریزی فیفا در حوزه استراتژیک را که سابقه حضور به عنوان بازیکن، مدیر و دبیر کل فدراسیون فوتبال دانمارک برای مدت طولانی را در کارنامه فوتبالی خود دارد به ایران دعوت کنیم.
وی افزود: صبح سه شنبه نخستین جلسه معارفه وی در دفتر دبیر کل انجام و برنامه مدونی برای وی پیش بینی شده و وی مذاکره ، مصاحبه و بازدید از کمیته های فوتسال، جوانان، داوران، انضباطی، حقوقی، مالی، رییس فدراسیون ، عضویت، رییس سازمان لیگ ، روابط عمومی ، بین الملل، سازمان تیم های ملی، بازاریابی، فوتبال ساحلی و بانوان را در برنامه خواهد داشت.
ساکت در ادامه گفت: جیم هان سن روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه را در اهواز و آبادان خواهد بود و 2 مسابقه از لیگ را از نزدیک تماشا واز امکانات باشگاه های فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان دیدار و یکشنبه هفته آینده نیز جلسه ای را با هیات رییسه فدراسیون خواهد داشت.
وی ادامه داد: وی سپس از امکانات باشگاه های فرهنگی ورزشی پیکان و سایپا دیدار و پس از این بازدیدها که حدود 10 روز طول می کشد نقطه نظرات خود را در حوزه برنامه ریزی استراتژیک به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می کند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ریزی استراتژیک در اصل به عنوان نقشه راه فدراسیون که وضع موجود را مورد تحلیل و برنامه آینده، ویژن و چشم اندازها و مسیر آینده را کاملا مدون می کند می تواند زمینه فعالیت منسجم سازمان فدراسیون را فراهم آورد.
به گزارش فدراسیون فوتبال، پیش از این 2 برنامه استراتژیک برای فدراسیون فوتبال نوشته شده بود که کامل نبودند و به نظر می رسید که باید برنامه ای کاملی تدوین می شد.جیم هان سن در این سفر که از طرف فیفا برای وی در نظر گرفته شده این برنامه را دنبال و کارهای لازم را انجام می دهد.
6037
انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.