انفجار گاز در تاسیسات شرکت پرسی گاز دزفول واقع در سه راهی شهرحمزه در هفته گذشته موجب آتش سوزی گسترده و مصدوم شدن 16 نفر شد.
مهراب عبدالهی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:در حادثه انفجار گاز مایع در شهرستان دزفول واحدهای تولیدی تولید رب گوجه سالند،شرکت خمیرمایه،نوشین دز،خط تولید حلوا شکری و شرکت دانه گستر آسیب دیدند.
وی افزود:در این حادثه به ساختمان و تجهیزات شرکت تولید رب گوجه سالند و نوشین دز بین 70 تا 80 درصد خسارت وارد شده است ولی به دیگر شرکت ها خسارت های کمتری وارد شده که شامل شکسته شدن شیشه و ریزش سقف بوده است.
وی با اشاره به اینکه این انفجار تلفات جانی نداشته است گفت:شرکت پرسی گاز که انفجار در آن صورت گرفته پروانه بهره برداری و جواز کسب نداشته است و بارها به صورت کتبی در این خصوص به این شرکت اخطار داده شده ولی اقدامی از سوی آنها صورت نگرفت.
رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی دزفول نیز گفت:بر اثر انفجار گاز مایع در دزفول 11 نفر از کارگران واحدهای تولیدی اطراف به علت خسارت وارده به کارگاه ها از کار بیکار شدند.
کورش نوروزی افزود:در حال حاضر تلاش می شود تا این کارگران زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گیرند تا از خدمات این بیمه بهره مند شوند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز گفت:با اتمام عملیات ایمن سازی تانکر 20 تنی گاز مایع تخلیه شد.
عبدالحسین معظم فر افزود:با ورود کارشناسان استانی حادثه انفجار گاز مایع در دزفول بررسی شد ولی هنوز نتیجه ای در خصوص علت حادثه حاصل نشده است.
حال 2 نفر از مصدومان این حادثه انفجار که عصر روز یکشنبه دوم سوم دی ماه رخ داد به دلیل شدت سوختگی وخیم گزارش شده است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.