امید نجاری روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در اهواز اظهار کرد: برگزاری اردوی تیم ملی در شهر امیدیه هنوز قطعی نیست زیرا در این خصوص ابتدا باید جوانب کار را سنجید و ریاست فدراسیون و کادر فنی در این زمینه نظر دهند.
وی ادامه داد: البته ما پیش تر در اردیبهشت ماه امسال در کنار سد کرخه اردوی تیم ملی را برگزار کرده ایم و از این نظر شرایط برای برگزاری مهیا است.
رییس سازمان تیم های ملی فدراسیون تیر و کمان کشور در خصوص آمادگی شهر امیدیه برای برگزاری این اردو توضیح داد: اردوی تخصصی تیم کمان حداقل به سیبل پایه و زمین استاندارد نیاز دارد و اگر شرایط فراهم شود، حتما از این اردو استقبال می کنیم.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این گونه اردوها این است که به استان هایی مانند خوزستان که در ورزش تیراندازی با کمان استعداد های خوبی دارند کمک شود.
نجاری گفت: برگزاری اردو و حضور تیم ملی در این استان ها امکان حضور تیراندازان و مربیان محلی در کنار تیم ملی و تمرین و تجربه اندوزی برای آنان را فراهم کرده و می تواند باعث پیشرفت آن ها شود.
رییس سازمان تیم های ملی فدراسیون تیر و کمان کشور در پاسخ به امکان برگزاری اردوهای استعدادیابی در شهرستان ها توسط مربی مربی تیم ملی عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی دو بار در سال برگزار می شود که در آن استعدادها از سراسر کشور شناسایی و به تیم دعوت می شوند.
وی با بیان این که رقابت های کنونی دومین دوره مسابقات این تیم در امسال است، یادآور شد: اردوی بعدی انتخابی تیم ملی در سال آینده به منظور استعدادیابی از اعضای تیم تیراندازی شهرستان ها برگزار می شود.
مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان به منظور انتخاب اعضای این تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند برگزار شده است.
در این مسابقات، ورزشکاران طی 2 روز در رشته های ریکرو و کامپاند در همه گروه های سنی به رقابت با هم می پردازند.
در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور، ١٥٠ ورزشکار از ٢٣ استان کشور شرکت کرده اند.
تعداد بانوان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بخش ریکرو ٣٦ نفر و آقایان ٥٦نفر است.
پیش از این جواد مندنی زاده در تیم ملی نوجوانان و جوانان و غلامرضا رحیمی از خوزستان در تیم ملی بزرگسالان تیراندازی با کمان کشور عضویت داشته اند.
6002 خبرنگار:سپیده اسکندری-محمدرضا خبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.