فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران شعبه  مبارزه با قاچاق کالای شهرستان دزفول طی دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری 2 قاچاقچی و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پلیس طی بازرسی از 2 باب مغازه شناسایی شده محل اختفای کالاهای قاچاق، مقادیر زیادی کالا از قبیل 175 کیسه 45 کیلویی عدس، 23کارتن چای، 989 کیسه 50 کیلویی شکر و 19 کیسه 45 کیلویی ذرت توپی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.