به گزارش ایرنا تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان روز دوشنبه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم یس آل گرگان رفت که در نهایت با نتیجه 78 بر 73 به برتری دست یافت.
دو تیم یس آل گرگان و رعد پدافند خوزستان در حالی امروز به مصاف یکدیگر رفتند که به ترتیب با 17 و 15 امتیاز در مکان های هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار داشتند.
در کوارتر اول این دیدار دو تیم به صورت پایاپای پیش رفتند و هیچ یک به دیگری راه نمی داد که در نهایت نتیجه این کوارتر 18 بر 17 به سود تیم یس آل به پایان رسید.
در کوارتر دوم بازیکنان رعد پدافند بر خلاف بازی های گذشته عملکرد خیره کننده ای از خود بر جای گذاشتند و با نتیجه 23 بر 13 پیروز شدند که این موضوع خوشحالی تماشاگران اهوازی را در پی داشت.
کوارتر چهارم بازی در حالی برگزار شد که بازیکنان یس آل با پرتاب های بی نقص خود امتیازات عقب افتاده را به خوبی جبران کردند و با نتیجه 21 بر 13 به برتری رسیدند.
در کوارتر پایانی این دیدار وحید حاجیان بازیکن گارد تیم رعد پدافند که بیشترین امتیاز را برای این تیم کسب کرد، بسیار خوب ظاهر شد و موجب شد که رعد پدافند با نتیجه 25 بر 21 پیروز این کوارتر و کل بازی شود.
تیم رعد پدافند خوزستان با کسب این پیروزی 17 امتیازی شد و در همان مکان هشتم جدول باقی ماند. این تیم در هفته هفدهم رقابت ها به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.