دکتر زهرا بزرگ زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال وقوع انفجار در یکی از جایگاه های گاز دزفول، در روز یکشنبه، در ساعت 18:30 به بیمارستان اطلاع داده شده که با توجه به مصدوم شدن چند نفر، آمادگی لازم برای پذیرش در این بیمارستان انجام شود.
وی افزود: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان طالقانی منتقل شدند که 2 نفر بستری، و یک نفر با سوختگی هفت درصد به صورت سرپایی درمان شد.
بزرگ زاده ادامه داد: مصدوم زن با سوختگی 68 درصد با سوختگی درجه 2 و سه، و مصدوم مرد با سوختگی درجه 2 عمیق و سه با 75 درصد سوختگی و شکستگی استخوان در ناحیه تحتانی بدن در بیمارستان بستری هستند.
رییس بیمارستان سوانح و وسوختگی طالقانی اهواز گفت: مصدوم مرد حال عمومی خوبی ندارد و به دستگاه های کمک تنفسی وصل است و سطح هوشیاری پایینی دارد.
وی بیان کرد: هر 2 مصدوم در رده سنی 28 سال هستند.
انفجار مخزن گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه بخش سردشت دزفول در ساعت 17روز یکشنبه موجب آتش سوزی گسترده شد.
بر اساس گزارش مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی خوزستان، تعداد مصدومان این حادثه ، 16 نفر اعلام شد که به بیمارستان های آیت ا... طالقانی اهواز و بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد.
3004/ 6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.