سالار محمدنیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجموعه ورزشی علاوه بر فعالیت در زمینه قهرمانی و آماتوری، محل تفریحی و اقامتی مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی نیز خواهد بود.
وی افزود: گام نخست این پروژه با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال از محل بودجه استانی در ابتدای سال آینده کلید می خورد و در مدت 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: در گام نخست این مجموعه ورزشی که در منطقه کولی آباد اهواز قرار دارد، سه میدان اهداف پروازی بین المللی لحاظ شده و با راه اندازی این مکان فرهنگی ورزشی، خوزستان به قطب تیراندازی کشور تبدیل می شود.
وی به نقش پررنگ این دهکده ورزشی در جذب گردشگر و درآمدزایی برای خوزستان اشاره کرد و گفت: شرایط آب و هوایی خوزستان به گونه ای است که در این ایام از سال می توان شاهد حضور گردشگران ورزشی در خوزستان بود.
محمدنیا با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار تیرانداز سازمان یافته در خوزستان افزود: بنا داریم رشته تیراندازی را در تمام شهرستان های خوزستان گسترش دهیم اگر چه به لحاظ زیرساخت در بسیاری از شهرستان ها با مشکلاتی روبه رو هستیم.
رییس هیات تیراندازی خوزستان در ادامه با اشاره به عملکرد تیم نفت امیدیه در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر تیراندازی کشور گفت: این تیم در نیم فصل رقابت ها عملکرد قابل قبولی داشت و در بخش تپانچه به مقام قهرمانی رسید همچنین در بخش تفنگ بادی عنوان سوم رقابت ها را از آن خود کرد که در کل نتایج خوبی بدست آورد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.