فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده"گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در محور "اهواز - اندیمشک" یک دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده 141 دستگاه خودروی شارژی، 84 عدد موتور شارژی از قبیل دو چرخ و چهار چرخ سایز بزرگ و 15 عدد موتورسیکلت شارژی دو چرخ سایز کوچک فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار "عباس زاده" در ادامه گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تریلر، یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال"، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلال گران اقتصادی ناامن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.