به گزارش ایرنا مهران شاهین طبع روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هر 2 تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما تجربه ما نسبت به حریف بهتر بود و توانستیم با مدیریت کردن بازی به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد از کادر فنی و مهره های خوبی بهره می برد و بازی کردن مقابل آن مشکل است افزود: در کوارترهای اول و دوم بازی هر دو تیم بازی برابری به نمایش گذاشتند و تماشاگران از این موضوع لذت بردند.ارایه چنین مسابقاتی باعث بالا بردن کیفیت بسکتبال کشور می شود.
وی با اشاره به اینکه در نیمه اول حریف به خوبی ظاهر شد و ما را زیر فشار قرار داد گفت: در نیمه دوم بهتر شدیم و با دوندگی بیشتر جریان بازی را به دست گرفتیم.
شاهین طبع در خصوص میرزا بگیچ بازیکن تیمش که به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اظهارکرد: با توجه به اینکه هنوز آسیب دیدگی این بازیکن به طور کامل برطرف نشده توقع زیادی از این بازیکن نداشتیم و تنها قصد داشتیم در شرایط مسابقات قرار گیرد.
فرزاد کوهیان سرمربی تیم دانشگاه آزاد نیز گفت: با تعویض های خوب تیم پتروشیمی، نیروی ما در نیمه دوم تحلیل رفت و نتوانستیم به خوبی در میدان ظاهر شویم.
وی ادامه داد: تیم پتروشیمی بر روی نیمکت از بازیکنان بسیار قوی برخوردار است و بازیکنان ذخیره این تیم دست کمی از نفرات اصلی ندارند لذا در کار حمله و دفاع آن تزلزلی ایجاد نمی شود.
کوهیان ادامه داد: در اواخر بازی، بازیکنان ما دیگر توان کار را نداشتند و همین امر باعث شد که بازی را به پتروشیمی واگذار کنیم.
به گزارش ایرنا هفته چهارم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشور که عصر پنجشنبه در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 82 بر 56 پیروز شد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.