به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مصوبات هیات دولت در استانداری جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسات به صورت مستمر و ماهانه به منظور سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات هیات دولت برگزار شده و تاکنون نتایج خوبی را به دنبال داشته است.
وی افزود: بحث آب و فاضلاب، احیای کارون ،وضعیت برق، رسیدگی به کانون‌های ریزگرد و فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری از جمله مصوبات مهم دولت بوده که در هشت ماه گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
استاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه در روزهای گذشته رئیس جمهوری دستور اقدام فوری برای تامین آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری را صادر کرده و امید است که این طرح نیز به زودی به سرانجام برسد.
وی بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت کار در حوزه های مختلف خوب بوده اما در این میان اختلافات نظرهایی بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد که در این جلسات سعی داریم ، این اختلافات را برطرف ساخته و به پروژه ها سرعت بیشتری ببخشیم.
شریعتی تصریح کرد: اگرچه روند کار متناسب با حجم مصوبات نیست اما تاکنون از اقدامات صورت گرفته رضایت داشته و به دنبال اجرای راهکارهای مناسب برای سرعت بخشیدن به این مصوبات هستیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: اعتبار مصوبه 230 هزار میلیارد ریالی هیات دولت در حوزه های مختلف شامل آب و فاضلاب استان، احیای رودخانه کارون ،وضعیت برق استان، رسیدگی به کانون‌های ریزگرد و فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری برای سال آینده نیز پیش‌بینی شده است.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.