به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت 16 آذر بیان داشت:جامعه دانشگاهی باید به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به رویدادها و مسایل سیاسی و دوری از سیاست زدگی توجه کند.
وی افزود: قطعا جریان های دانشجویی یکی از مهمترین جریان های پرتحرک برای سوق دادن جامعه به کمال و پیشرفت جامعه است.
وی افزود:جامعه دانشگاهی باید مراقبت و مواظبت کند تا گرفتار انحراف های حزبی،گروهی و سیاست زدگی نشود چرا که این موارد جنبش دانشجویی را تهدید می کنند.
امام جمعه گتوند به برنامه ریزی در نشست شورای فرهنگ فرهنگ عمومی در خصوص بزرگداشت آیین های هفته وحدت و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور جدی تر اقشار مختلف مردم این مناسبت ها در سه دانشگاه پیام نور و آزاد گتوند نمود بیشتری در سطح جامعه داشته باشند.
حجت الاسلام شاه آبادی به میلاد باسعادت پیامبراکرم حضرت محمد(ص) روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و این روز را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
وی در پایان با تبریک ولادت حضرت امام جعفرصادق(ع) گفت: مبانی فکری و عقیدتی ما که در نهضت علمی امام صادق (ع) شکل گرفته مایه فخر جامعه اسلامی است.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.