به گزارش ایرنا، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان روز جمعه در هفته سیزدهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آبی های خوزستانی با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسیدند.
تیم استقلال خوزستان که از 12 بازی قبل خود با چهار برد، پنج تساوی و 2 باخت و کسب 17 امتیاز در رده پنجم قرار داشت در این هفته به مصاف تیمی رفت که با 7 برد، چهار تساوی صدرنشین لیگ می باشد.
دو تیم استقلال خوزستان و پیکان در حالی به مصاف هم رفتند که در چهار دیدار قبلی کفه ترازو به نفع خودروسازان بود. آبی های خوزستان در چهار مصاف قبلی خود صاحب 2 تساوی و 2 شکست شدند.
در این دیدار تیم استقلال خوزستان با ترکیب حکیم نصاری وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، سعید زارع، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، موسی کولیبالی، علیرضا زندوی، یونس دلفی، جونیور مارینی و وحید نامداری وارد میدان شد.
همچنین محمدصادق بارانی، سید پیام نیازمند، آرمان قاسمی، مهدی شیری، ابوالفضل رزاق پور، ماهان رحمانی، حجت حق وردی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی و امیر روستایی ترکیب تیم پیکان را تشکیل می دادند.
در دقیقه 73 بازی کلودیو جونیور بازیکن برزیلی استقلال خوزستان از پاس طالب ریکانی به خوبی بهره برد و با یک ضربه دقیق دروازه تیم پیکان تهران را باز کرد.
اگر چه در این دیدار بازیکنان تیم پیکان توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند اما سه امتیاز بازی همان گونه که سرمربی آبی های خوزستان پیش بینی کرده بود به این تیم خوزستانی تعلق گرفت تا پس از هفته ها از قعر جدول فاصله بگیرند.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 13 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.
6068
خبرنگار:محمدشاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.