به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نمازجمعه اندیمشک با اشاره به تلاش فرماندار و نماینده این شهرستان برای کمک به حل مشکل شهرداری اندیمشک افزود:شهرداری اندیمشک باید از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کند زیرا کمک های مقطعی نمی تواند چاره همیشگی مشکلات عمیق این شهرداری باشد.
وی بیان کرد:بی برنامگی موجب ایجاد بحران در شهرستان شده است و برای حل این مشکلات همه باید همدل و همراه شوند.
وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه زلزله اخیر گفت:نوعدوستی مردم کشورمان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان در همان ساعات اولیه به کمک مردم آسیب دیده شتافتند.
وی گفت:تاکنون از اندیمشک کمک های بسیار خوبی به مناطق زلزله زده ارسال شده است .
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:کانالها و رسانه های بیگانه به دنبال بهره برداری و تبلیغات منفی علیه مسئولان و نحوه کمک رسانی هستند لذا باید در این خصوص هوشیار بود.
وی با گرامیداشت هفته بسیج،از بسیج به عنوان پیشرو در همه عرصه ها نام برد و افزود:تا بسیج و بسیجیان پرتلاش و با اقتدار هستند از دشمن هیچ واهمه ای نیست .
امام جمعه اندیمشک با تشریح آسیب های اجتماعی در جامعه گفت:باید برای رفع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، بیکاری و سرقت تلاش مضاعف شود.
وی عمده ترین آسیب اجتماعی و مادر تمام مشکلات را بیکاری دانست و گفت:بحران بیکاری در اندیمشک وکشور وجود دارد که برای حل این مشکل باید برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت اجرا و بنگاه های زودبازده فعال شوند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.