نعمت مریدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کارگران این شهرداری 12 ماه و کارکنان نیز 13 ماه حقوق معوقه دارند که در مجموع 180 میلیارد ریال بدهی کارکنان است.
وی افزود: در حالی که درآمد ماهانه شهرداری اندیمشک رقم ناچیزی است:این شهرداری هر ماه باید 12 میلیارد ریال حقوق به کارکنان خود پرداخت کند ضمن اینکه 6 حساب بانکی این شهرداری به علت بدهی کلان مسدود شده که این امر مشکلات شهرداری اندیمشک را تشدید کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک بیان کرد:شورای اسلامی و شهردار جدید برای برون رفت از این مشکلات پیگیری جدی آغاز کرده اند و تلاش می شود حقوق کارکنان این شهرداری از این پس به صورت ماهانه پرداخت گردد.
مریدی افزود:برای پرداخت ماهانه حقوق کارکنان تلاش بسیاری شده اما برای معوقه های این شهرداری باید فکر اساسی شود تا با مدیریت هزینه و از دیگر منابع بتوان معوقه های سالهای قبل این شهرداری را که بالغ بر 180 میلیارد است پرداخت کرد.
وی افزود:آخرین حقوق پرداخت شده به کارکنان شهرداری اندیمشک 22 مهرماه بوده و در روزهای جاری نیز حقوق ماه جاری کارکنان این شهرداری پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد:همدلی خوبی برای رفع مشکلات موجود بین مسئولان وجود دارد و راهکار حل مشکلات کنونی شهرداری اندیمشک ایجاد درآمد پایدار و درآمدزایی است که برای این موضوع برنامه ریزی می شود.
مریدی با بیان اینکه مشکلات مربوط به شهرداری اندیمشک در نشست با استاندار خوزستان مطرح و پیگیری شده است افزود:61 میلیارد ریال به صورت اوراق مشارکت (بدهی ادارات به شهرداری) تحت عنوان ماده 77 در کمیته ای بررسی و تصویب شد که پرونده مربوط به این اوراق به اداره های کل ارجاع و مبلغ 16میلیارد ریال تقبل شده است.
وی اضافه کرد:این اوراق از سوی شهردار اندیمشک و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در بورس اهواز در معرض فروش قرار گرفت که با تخفیف 18 درصد به فروش رسید و پول حاصل از فروش آنها امروز به حساب کلیه پرسنل شهرداری واریز می شود.
مریدی گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر برای حل مشکل حساب های بانکی مسدود شده این شهرداری تلاش زیادی کرده اند که امیدواریم به نتیجه مطلوب رسیده و بتوانیم بدون مشکل حقوق پرسنل و کارگران این شهرداری را به موقع پرداخت کنیم.
جمعی از کارگران شهرداری اندیمشک در سومین روز پیاپی روز دوشنبه درب شهرداری تجمع صنفی برپا کردند.معترضین مانع ورود شهردار و کارکنان به محل کار خود شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.