ثبت نام در آزمون‌ استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور از روز شنبه مورخ 29/07/1396 آغاز و تا روز سه شنبه مورخ 09/08/1396 تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سایت دادگستری این استان برای ثبت نام کنندگان چند توصیه ارائه نموده است:

مهلت ثبت نام: زمان شروع ثبت نام از روز شنبه 1396/7/29 لغایت روز سه شنبه 1396/8/9 می باشد

زمان برگزاری آزمون : روز جمعه 1396/9/10 می باشد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام: برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه: در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه: در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

توجه ویژه: ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه: جهت طرح سوال می توانید با شماره 02636270058 تماس گرفته و یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح الی 12:00 و بعداز ظهر از ساعت 14:00 الی 15:00 بجز ایام تعطیل می باشد.

توجه ویژه: داوطلبان بایستی سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه سال 1396 به مبلغ 1/000/000 ریال معادل صد هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی:

1- داوطلبان باید اطلاعیه ی ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند.

2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ی ثبت نام را داشته باشند.

3- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

4- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

5- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.

6- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

7- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

8- توصیه می شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.