مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز از وقوع 2 آتش‌سوزی همزمان درخیابان بهار 1 و 2 اهواز خبرداد.

مقصود حق‌شناس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 11:10 دقیقه ظهر امروز طی تماسی با سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر 2 آتش‌سوزی همزمان در منطقه پردیس اهواز در خیابان 1 و 2 بهار در طبقه چهارم دو مجتمع مسکونی اطلاع رسانی شد.

حق شناس افزود: بدنبال وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی این سازمان به محل های حادثه اعزام شدند و پس از اطفاع حریق از سرایت آن به طبقات دیگر ساختمان ها جلوگیری شد.

وی گفت: تمامی افراد حاضر در ساختمان‌های مسکونی بدون هیچگونه مصدومیتی توسط نیروهای آتش‌نشانی از محل حادثه به خارج از ساختمان هدایت شدند.

حق‌شناس با اشاره به فدارکاری ارزشمند یکی از نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه گفت: یکی از نیروهای آتش‌نشانی به نام"محمد بیاتی" هنگام امدادرسانی پس از اینکه ماسک خود را بر روی صورت یکی از ساکنین ساختمان قرار داد وی را از طبقه چهارم تا بیرون از ساختمان همراهی کرد ولی بر اثر استنشاق دود حاصل از آتش سوزی دچار مشکل تنفسی شد و به بیمارستان بهائی اهواز اعزام و تحت مداوا قرار گرفت.

مدیر روابط آتش‌نشانی اهواز افزود: علت این آتش سوزی ها از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی قرار گرفته است.

طی چند روز اخیر شهر اهواز شاهد چندین حادثه دلخراش‌مشابه بوده که متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان در این حوادث مجروح و کشته شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.