به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز
جمعه این هفته در مصلای جمعه شوش با بیان اینکه مرز چذابه و شلمچه در ایام محرم و اربعین حسینی قدمگاه زائران حسینی از سراسر کشور اند اظهار کرد: این مرزها در طول سال پذیرای میلیون‌ها زائر حسینی است و این استقبال میلیونی و چشمگیر ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها در استان خوزستان را بیشتر کرده است.
امام جمعه شوش با تاکید بر ضرورت تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز برای سهولت تردد زائران کربلا در اربعین حسینی یادآور شد: مسیر جذابه به بستان و عبدالخان (الوان) در ایام اربعین حسینی محل عبور زائران است که از روشنایی لازم برخوردار نیست ضمن اینکه این جاده فاقد علایم راهنمایی و رانندگی است.
خطیب جمعه شوش گفت:در سال‌های گذشته مردم و مسئولان استان در زمینه پذیرایی و استقبال از زوار حسینی سنگ تمام گذاشتاند و امسال نیز باید تلاش شود زمینه برگزاری باشکوه این آیین در استان فراهم شود.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، بسیجی 13 ساله خواستار حضور پر رنگ و مضاعف مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان شد و تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در این مراسم و سردادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر مایه یاس و ناامیدی استکبار جهانی خواهد شد.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.