به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:تعداد زیادی از بازی های کامپیوتری و نرم افزاری دشمن برای دستیابی به این موضوع طراحی شده است.
وی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره اقدام به خودکشی 2نوجوان در اصفهان در نتیجه بازی نهنگ آبی گفت: این رویداد نشان می دهد دشمن با چنین برنامه هایی روی جوانان سرمایه گذاری می کند.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به سفرهای پیاپی سردمداران رژیم صهیونیستی به عربستان و روسیه افزود: آنها به اهداف خود در منطقه نرسیده اند و چنین سفرهایی در راستای دستیابی به توطئه هایشان است.
وی بیان کرد:داعش در منطقه شکست خورد و لذا جریان اقلیم کردستان را راه انداختند ، اقلیم کردستان در روز 500 هزار بشکه نفت استخراج و صادر می کنند که 200 هزار بشکه ازاین مقدار مستقیم به سمت سرزمینهای اشغالی و رژیم اشغالگر قدس می رود.
وی اضافه کرد:با توجه به این مسائل، آنها بخاطر تامین منافع خود از تجزیه اقلیم کردستان حمایت می کنند.
وی خاطرنشان کرد:دشمن در تلاش است با ایجاد اتحاد بین دشمنان ایران اسلامی به اهداف و برنامه های ضد ایران اسلامی خود در منطقه دست پیدا کند.
وی در بخش دیگری با اشاره به ایام اربعین حسینی گفت: باید از این فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین جایگاه قیام عاشورا استفاده گردد.
حجت الاسلام حسینی نوری با گرامیداشت 13 آبان ماه افزود:نقش دانش آموزان ایران اسلامی در عرصه های گوناگون از جمله در دفاع مقدس آشکار است .
وی گفت: باید نسل های جدید را با معرفی الگوهایی مناسب مانند شهید فهمیده ، با ارزش های واقعی اسلام و انقلاب آشنا کرد.

7281/6002
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.