مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تجهیز ترابری این شرکت به ماشین آلات تخصصی و خودروهای سبک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیامک نریمیسا در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اخیراً 2 دستگاه بکهولودر دو دیفرانسیل و 3 دستگاه شاسی کامیون که جهت اطفاء حریق تجهیز خواهند شد به‌منظور پشتیبانی از تولید و استفاده در عملیات‌های گوناگون خریداری و تحویل این شرکت گردیده است.

وی گفت: بکهولودر ازجمله ماشین‌آلات سیار ساختمانی تخصصی است که در مواقع بروز حوادث و زمانی که نمی توان از بیل مکانیکی چرخ زنجیری یا لاستیکی و لودر استفاده کرد، از این ادوات به دلیل  قدرت مانور و قابلیت جابجایی بالا استفاده می گردد.

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز کارون افزود: کامیون‌های اطفاء حریق نیز در راستای نوسازی ناوگان ایمنی و آتش نشانی و به منظور ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای ارائه خدمات مؤثر در زمان وقوع حوادث و آتش سوزی ها جهت اطفاء حریق و جلوگیری از تشدید خسارات­ و نجات جان افراد، و همچنین پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در واحدهای عملیاتی، ستادی، اماکن مسکونی و شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب و ارائه خدمات آماده باش در کارهای تعمیراتی تأسیسات و خطوط لوله انتقال نفت وگاز به کار می روند.

نریمیسا همچنین گفت: در راستای بهبود کیفی ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز کارون، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و افزایش سطح ایمنی، تعداد 39 دستگاه وانت دوکابین جهت جایگزینی با خودروهای فرسوده خریداری گردیده که در ناوگان سبک این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با مرکزیت اهواز بزرگترین شرکت بهره‌بردار مناطق نفتخیز جنوب است که  مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی با تولید روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت را بر عهده ‌دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.